محادثة عند موظف الاستقبال في الفندق بالانجليزية (2)
الإثنين ديسمبر 12, 2011 6:15 am
Traveler: Is it air-conditioned?
Front desk: yes, we have split units in each room.
المسافر: هل الغرف مكيفة؟موظف الإستقبال: نعم ، لدينا وحدات تكييف سبليت في كل غرفة.Front desk: yes, we have split units in each room.
Traveler: ok, that will be fine. Can I pay by credit card?
Front desk: Payment may be made in cash or by credit card we take Visa Master Card or any approved Bank Card.
المسافر: حسنا، هذا جيد , هل باستطاعتي الدفع بالبطاقة الائتمانية؟موظف الإستقبال: الدفع ممكن كاش أو بالبطاقات الائتمانية، نقبل بطاقة فيزا ماستر كارد أو أي بطاقة بنكية معتمدة.Front desk: Payment may be made in cash or by credit card we take Visa Master Card or any approved Bank Card.
Traveler: ok, I Will pay by the card.
Front desk: Here is the key for your room number 786 on seventh floor.
المسافر: حسنا، سوف أدفع بالبطاقة.موظف الإستقبال: تفضل مفتاح غرفتك رقم 786 في الطابق السابع.Front desk: Here is the key for your room number 786 on seventh floor.
Traveler: thank you.
Front desk: you are welcome. If you need any thing, dial 0 for the room service. Have a good stay!
المسافر: شكرا لك.موظف الإستقبال: على الرحب و السعة، إذا أحتجت أي شئ، أطلب الرقم صفر لخدمات الغرف، نتمنى لك إقامة سعيدة.Front desk: you are welcome. If you need any thing, dial 0 for the room service. Have a good stay!
Traveler: Thank you. By the way do you have local tour packages?
Front desk: sorry. We used to have but we are planning to soon.
المسافر: شكرا، بالمناسبة هل لديكم برامج سياحية محلية؟موظف الإستقبال: آسف، كان عندنا ذلك، و لكننا ننوي ترتيب ذلك قريبا.Front desk: sorry. We used to have but we are planning to soon.
Front desk: would you like a wake-up call?
Traveler: yes please at 6:30 in the morning.
موظف الإستقبال: عفوا، هل ترغب بخدمة الاتصال لإيقاظك؟المسافر: نعم من فضلك، الساعة 6:30 صباحا.Traveler: yes please at 6:30 in the morning.
Traveler: By the way what about breakfast?
Front desk: there is a restaurant down stairs. You had better hurry; it is going to close in 10 minutes.
المسافر: بالمناسبة ماذا عن الإفطار.موظف الإستقبال: يوجد مطعم في الدور السفلي، أنصحك أن تسرع سوف يغلق المطعم في خلال 10 دقائق.عند موظف الاستقبال في الفندقFront desk: there is a restaurant down stairs. You had better hurry; it is going to close in 10 minutes.
- teacher100
- عدد الرسائل : 342
نقاط : 556
رد: محادثة عند موظف الاستقبال في الفندق بالانجليزية (2)
الأربعاء مارس 28, 2012 1:30 am
يسلمووووووووووووووووووووو 

- مهدىمشرف
عدد الرسائل : 40
العمر : 45
نقاط : 68
رد: محادثة عند موظف الاستقبال في الفندق بالانجليزية (2)
الجمعة أغسطس 04, 2017 5:21 pm
حلو جدا
جزاكي الله خيرا
جزاكي الله خيرا
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى